Iron Man 2 не успя да счупи рекорда за най-касов дебютен уикенд

Колосалният блокбъстър "Железният човек 2" (Iron Man 2) стартира по шампионски появата си на голям екран, но въпреки това не успя да подобри рекорда за най-касов дебютен уикенд.

Сама по себе си обаче сумата от 133, 6 милиона долара при 52,4 млн. само в първия ден е достатъчно впечатляваща, още повече, че първата част на фентъзи поредицата събра 98, 6 млн. за същия период. Тук е редно да отчетем факта, че до края на деня е възможно сумата да нарастне, но като цяло вероятността да надмине рекорда на The Dark Knight от 152,4 млн. е твърде минимална.

При всички положения лентата на режисьора Джон Фавро се оформя като едно от най-касовите заглавия за годината, а по скромните ни прогнози ще се нареди и сред петте най-касови филми въобще в киното.

На второ място в класацията е лидерът от миналата седмица -"Koшмари на Елм Стрийт", макар че инкасираната от него сума от 9,1 млн. долара звучи леко несериозно на фона на постижението на Iron Man 2. Все пак римейкът на хитовия хорър от 80-те вече може да се похвали с общи приходи от 48,5 млн. при 35 млн. бюджет, така че създателите му определено нямат причина да са недоволни.

Една позиция губи и анимационната комедия "Как да си дресираш дракон" която с печалба от 6,7 млн. завършва челната тройка. Това е седма поредна седмица сред най-гледаните заглавия за филма, който в това отношение сериозно се е запътил към постиженията на "Алиса в страната на чудесата" и "Аватар". До момента 3D хитът е донесъл и приходи от 201 млн. долара от салоните в САЩ и Канада, без да броим още 207, 8 млн. от останалите страни, така че определено той се превръща в едно от най-печелившите предложения на Dream Works в последно време.

На четвърто място в подреждането е комедията "Луда нощ", регистрирала 5,3 млн. през уикенда, а първите пет заглавия завършва друго заглавие в комедийния жанр, но със значително повече романтика - "План Б" (The Back Up Plan). Филмът, в който Дженифър Лопес забременява с близнаци след изкуствено оплождане, а след това открива любовта, без въобще да я е търсила, събира 4,3 млн. в третия си уикенд на екран. Така общата спечелена от него сума възлиза на 29,4 млн. при 35 млн. бюджет.

С една позиция се свлича и "Операция четири лапи" (4 млн.), в който Брендър Фрейзър е строителен предприемач, погнат от редица горски създания, след като се опитва да превърне гората им в строителна площадка. Въпреки безспорно добрата идея обаче интересът на феновете спада неимоверно и като се има предвид, че общата печалба до момента е едва 11 млн. при 35 млн. бюджет, вероятно в скоро време ще можем да заклеймим комедията като един от провалите на годината.

Седмата позиция остава запазена за 3D блокбъстъра "Сблъсъкът на титаните" с 2, 3 млн. В шестата си седмица на екран той инкасира обща печалба от 157,8 млн. долара при 125 млн. бюджет - постижение съвсем не толкова слабо само по себе си, но при всички положения едва ли оправдаващо високите очаквания на продуцентите си. На осма и девета позиция са комедията "Смърт на погребение" (Death at a Funeral) с 2,1 млн. и високоадреналиновото предложение към почитателите на екшън жанра - The Losers с 1,8 млн.

Десетте най-гледани заглавия в САЩ и Канада се завършват от доста изненадващо предложение - нискобюджетният документален Babies, насочил поглед към година от живота на различни бебета по света - от Монголия през Намбия до Сан Франциско и Токио. Лентата на режисьора Томас Балмс регистрира 1,5 млн. долара в дебютния си уикенд и честно казано, вероятно е изненадала не само нас, но и екипът си от неочаквания интерес на киноманите.

Източник: avtora.com

Facebook коментари

Коментари в сайта

Последни новини